søndag 23. september 2012

Puffen med det rare i....

Jeg har bestemt meg for å gjennomføre et prosjekt, og dette var grunnen til at bloggen ble opprettet nettopp nå. Jeg har en puff som er litt for full og som inneholder litt for mye rot.

 
Puffen er tømt, men hva var det egentlig i den?


Garn! Masse garn i ulike farger og kvaliteter. Noen hele nøster, men også mange små rester som mangler magebelte, og er av uviss kvalitet. Fargevalget er variert, men ut i fra dette skulle en tro at lyseblå var favoritten, men hva passer det å strikke av lyseblått garn? Det får tiden vise. Men puffens innhold stopper ikke der.... 
 

 
En rekke ufoer (uferdige objekter) av ymse slag ligger også der. Det er jo grunner for at disse har forblitt uferdige, men forhåpentligvis klarer jeg å bruke i det minste noen av dem til noe fornuftig, om ikke det som opprinnelig var tenkt.
 
 
Nå undrer du seg sikkert om jeg har såpass god orden i puffen min, og det med god grunn. Selv om jeg skulle ønske at jeg kunne si at det var det, skal jeg ikke legge skjul på at det var en knute så stor som en håndball som nå har flyttet ut, men den var for stygg til å komme med på bildet.
 
Posten er lang og bør gå mot slutten, men først må du få greie på målet med prosjektet:
Å kvitte meg med alt garnet! Dette krever at jeg må være kreativ, men forhåpentligvis blir det noen fine resultater til slutt. Og resultatene vil jeg presentere her på bloggen etterhvert som de er ferdige!
 
-C
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar