tirsdag 29. januar 2013

14. Babyufo

God kveld!

En ny babylue (og denne gangen en ny variant) er straks ferdig, kun noen kjedelige snorer igjen. Jeg ville begynne på noen nye puslerier nå og kom på en søt liten dings som jeg har sett bilde av på Facebookgruppen "Inspirasjon til håndarbeide". Der er det veldig fint å ta en titt når inspirasjonen ikke er tilstede. 

Mitt utgangspunkt var denne:
En marineblå lapp på omtrent 25x25cm. Jeg tror egentlig det er mamma som har strikket den en gang, men at den av en eller annen grunn har havnet blant sakene mine. Jeg har lurt på hva jeg kunne bruke en enslig lapp til, helt til jeg så det nevnte bildet på Facebook. 

En times tid senere var denne lille krabaten blitt født:



 Er den ikke søt? 

Oppskriften er hentet fra bloggen Jo so and Sew.

-C

1 kommentar: