torsdag 14. februar 2013

PC-etui

Jeg liker ting til å ha ting i. Jeg liker bokser, kurver, poser jeg kan lukke og diverse etuier. I helgen strikket jeg et PC-etui med Marius mønster. Jeg hadde ikke PC'en med på hyttetur så jeg satset på at det fungerte godt med målene jeg fant på nettet. Etuiet passet ganske fint, det kunne godt vært en cm eller to lenger, men jeg raket opp for det mørke garnet, jeg brukte til og med restene fra festetrådene. Etuiet kan lukkes, men har foreløpig ikke en avslutning som jeg trives helt med. På bildet har jeg lukket det igjen med sikkerhetsnåler. Jeg skal prøve å få tak i mer garn av den mørke typen i morgen slik at jeg kan få det litt lenger. Ellers er jeg svært fornøyd! Likte godt fargene og synes de passet godt sammen i mønsteret.

 Flaks at jeg tok bildet fra siden med skjøt :P Pytt pytt...

I morgen bærer det til fjells nok en gang, hva skal det strikkes da mon tro?

-C


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar