mandag 5. november 2012

Jeg har syndet....

...jeg måtte bare kjøpe litt nytt garn i dag selv om ikke puffen er tom. Utvalget av farger i puffen begynner å bli litt mer utplukket så da jeg var innom Europris og fant mykt garn i noen helt andre og delikate farger ble fristelsen for stor.

 Det ble to nøster med mykt Oda fra Trysil Garn grått og beige, såkalt greige. Disse blir det nok lue, hals eller votter av tenker jeg. Må prøve meg litt fram for å se hvor melert garnet er.

Også ble det 4 nøster med Alpa fra Trysil Garn. Det ene nøstet er grå-lilla, mens de andre er lys grå. Mulig det blir lue, pannebånd eller votter av disse, hvis ikke jeg kommer med noen utrolig gode ideer før jeg setter i gang. Denne typen garn var veldig gode og myke og jeg regnet med at det var på grunn av alpakkaullen, men så først nå når jeg kom hjem at det var fordi de inneholder en del akryl. Nå har jeg lært at jeg må sjekke det neste gang.

-C

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar