lørdag 15. desember 2012

Lørdagspuslerier

God lørdagskveld!

Det ene strikkeprosjektet som jeg hadde tenkt å vise fram tidligere denne uka, henger pent pakket inn som pakke nummer 16 på kalenderen, og kan derfor ikke vises fram før i morgen. Det andre strikkeprosjektet jeg holder på med er fremdeles på pinnene, så i kveld har jeg tatt turen til Syfia.

Kveldens lille prosjekt er et par nye putetrekk til soverommet. Disse er sydd ut av et pledd funnet i billigkroken på IKEA til 69 kr! Det er ikke verst pris for en hyggelig interiørfornyelse.

 Jeg kjøpte et likt pledd som skal forbli pledd også. 

Jeg fikk to store putetrekk + en ganske stor rest ut av ett teppe. Det var svært lettvint å sy dem, siden to sider hadde en sydd kant. Disse brettet jeg mot hverandre slik at jeg kun trengte å sy på to sider av puta.
Svært fornøyd for at jeg også fikk mønsteret symmetrisk på begge to!

-C

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar