mandag 24. juni 2013

Smugtitt og sommerferie!

Nå er sommerferien i gang, endelig!
Etter en travel innspurt på jobb kjennes det godt å kunne krype opp i sofaen igjen med strikketøyet på fanget.

Jeg lovet i forrige post at dere skulle få se en smugtitt av det litt større prosjektet jeg holder på med for tiden. Jeg har ikke kommet så mye lengre siden da, men tipper produktet vokser fort nå.

Slik ser det ut:

 Kan du gjette hva det er?
Morsomt å strikke er det i alle fall, spesielt hjertene, og de er jo så søte!

Ellers var jeg i bryllup i helga og da var det anledning for å lage litt ny hårpynt. Jeg skulle ha en mørk blå kjole og ville derfor ha sommerlige detaljer. Jeg to utgangspunkt i plastblomster fra Nille (12 stk for 19 kr). Kjernen av blomsten byttet jeg ut med en sølvperle, og sydde (og limte) det hele fast til hårnåler. Jeg valgte sølvperle siden jeg skulle ha veske og sko med sølvdetaljer.


Jeg lagde seks spenner som jeg satt inn i oppsatt hår. Enkel og fin måte å gjøre håret litt mer forseggjort på.

Første feriedag er snart over, godt det er over 7 uker igjen ;)

-Cecilie

4 kommentarer:

  1. Jeg tror.... at det skal bli en pute? Eller kanskje et pledd? Uansett så er det spennende å følge med ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, så hyggelig:) Det skal nok bli et pledd, men har lyst til å lage en pute med mønsteret også.

      Slett
  2. Så fint det ble med de hjertene. Hva nå enn det blir til slutt, så ser det veldig bra ut!

    SvarSlett