torsdag 24. oktober 2013

Fana-fint:)

Jada, enda mer babyting fra denne kanten, men denne gangen er det til min egen lille prinsesse!

Jeg hadde enda mer babygarn liggende. Nå var det to lilla nøster med Dale Babyull som kom godt overens og som jeg ville lage noe av. Jeg har heftet Dalgegarn Baby Klassisk (nr 208) som jeg synes det er utrolig mange fine, tradisjonelle oppskrifter i. Jeg husket å ha sett en nydelig body (oppskrift 20805 Fana) og tenkte at denne måtte jo kunne lages av et par lilla nøster:)

Slik ble resultatet:


Jeg ble veldig fornøyd med den. Den har heklede kanter (og jeg ser kanten over brystet må presses litt) og knapper både på skuldrene og i skrittet. Denne er strikket i størrelse 3-6 måneder.

Morsomt prosjekt! Jeg synes Fanamønsteret er veldig koselig, passe enkelt og passe mye mønster.

Noe annet som er litt morsom er at jeg har hatt over 5000 visninger på bloggen nå ;)

-Cecilie

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tusen takk :) Hyggelig at det er flere enn meg som liker den ;)

      Slett