onsdag 16. oktober 2013

Sokkersøte...

...eller søte sokker om du vil.

Jeg har strikket et par babysokker nå. Det er kjekt å ha noen smågaver liggende når det stadig fødes nye barn i min omgangskrets. Denne gangen har jeg brukt grønn og grå babyull fra Mor Aase jeg hadde liggende. Det var nok litt tynnere enn garnet som oppskriften var laget til, men resultatet ble greit.
'
Jeg har funnet en oppskrift fra Drops Design som du finner her på Garnstudio sine sider.

Slik ble mitt resultat:



Plutselig virket ikke kortleseren på PC'en, og jeg får ikke redigert bildet gjennom Blogger-appen, så beklager dårlig bilde. Dere ser i alle fall produktet. Sokken til høyre ser litt rar ut, men det er bare fordi den er fylt med garn for å holde noenlunde fasong, og garnet ligger visst ikke helt på plass ;)

-Cecilie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar