torsdag 28. november 2013

Årets første julegave...

... er i (eller rettere sagt rundt) boks.

Min svigerfarfar er svært snill og i år skal han feire julen sammen med oss. Det er alltid en utfordring å finne gaver de de som har alt, og når vedkommende er i slutten av 80-årene blir ikke saken enklere.

Heldigvis er svigerfarfar oppgående og bor for seg selv. Han er glad i fyr på peisen og har egen peis, og dette gir jo med ett en mulighet: en tennbrikettskjuler!


Denne gangen ble det Fanamønster på skjuleren. Den er strikket med grått ullteppegarn fra Gjestal og hvitt garn av uviss type. Jeg måtte prøve og feile litt med dette garnet for å få den til å passe, både med tanke på antall masker og pinnestørrelse, men endte på 96 masker og pinne 2,5.

Et nytt produkt ligger klart å venter på å bli vist på bloggen, men noen må ta bilde av meg i dagslys først slik at jeg får vist det ordentlig fram. Håper å få det til i løpet av helga ;)


-Cecilie

2 kommentarer:

  1. Så fin! Kan tenke meg at svigerfaren din blir glad for den! Og så er det så tydelig laget med kjærlighet og omtanke til akkurat HAN :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! :) Jeg synes i alle fall det er koselig å gi personlige og hjemmelagde gaver!

      Slett