tirsdag 3. desember 2013

Juleopprydning i strikkepinneboksen!

Hver gang jeg skal starte på et nytt strikkeprosjekt sliter jeg med å finne riktige pinner. Alle har ligget samlet i en boks, men kaoset i boksen har vært fullkomment. Nå har endelig kaos blitt til orden, og jeg fikk bekreftet at jeg har mange strikkepinner. Faktisk var det ikke mindre enn 23 forskjellige rundpinner og noen av de var det flere av. I tillegg var det et bredt utvalg av andre pinner.



Nå er alle de rette pinnene bundet sammen med strikk, og jeg har satt på merkelapper med størrelse. Alle buntene har jeg puttet i en Pringlesboks som jeg dekorerte med pent papir.



Rundpinnene er sortert etter størrelse og lengde og ligger i merkede lynlåsposer. Neste gang jeg trenger en pinne blir det jo en lek å finne dem, fornøyd:) Har du orden på strikkepinnene dine?



Fikk forøvrig ikke tatt noe bilder av neste prosjekt i helga, men det kommer snart;)

Cecilie


2 kommentarer:

  1. Så smart! Det er alltid best å ha orden i strikkepinnene, for da er det mye morsommere å gå igang med nye prosjekter :)

    SvarSlett
  2. Jepp, nå er det bare å gyve løs på nye prosjekter;)

    SvarSlett