onsdag 19. februar 2014

Toalettmappe

Til morsdagen lagde jeg en toalettmappe til min kjære mor. Hun liker å kjøpe stoffprøvebøker, og jeg hadde fått noen stoffprøver av henne. Dette ble utgangspunktet (og utsiden) av toalettmappen hun fikk tilbake. Størrelsen på toalettmappen ble bestemt ut i fra størrelsen på prøvelappen.

Jeg har også lekt meg litt med bisébånd da jeg synes det gir en litt eksklusiv touch. Heldigvis finnes det guider for montering av slik på Stoff og stil
Toalettmappen er foret med mønstrete stoff fra Panduro, og har også tre små innelommer. Det er også en hempe på innsiden hvor man kan henge fra seg ting ved behov.

Slik ser toalettmappen ut:
 
 
 




-Cecilie

1 kommentar:

  1. Den var kjempfin!
    Så lurt å kjøpe sånne stoffprøve-bøker da! Hvor får du kjøpt det? På samme stedene som "selve stoffet" kjøpes?

    Ha en fin dag videre :)

    SvarSlett