lørdag 15. februar 2014

Vimpel

Barnesenga har fått plass i et hjørne av soverommet. Senga passet perfekt, men kroken var først litt ukoselig. Det fikk jeg rettet opp i ved å henge opp en vimpel!

Jeg har sydd vimpelen med fire forskjellige stoffer på hver side. På den måten kan jeg enkelt variere uttrykket, og jeg fikk brukt flere stoffrester. Den ene siden går i rødt og rosa, mens den andre også har inslag av isblå og oransje. Før jeg hang den opp likte jeg best siden med isblå og oransje, men den røde og rosa siden synes jeg passer best i kroken.

Siden med innslag av isblå og oransje.

De fire stoffene som er brukt på den ene siden.

Rød-rosa side

Rød-rosa stoff. Nr 2 fra venstre er rutete i rødt og rosa.   

-Cecilie










2 kommentarer:

  1. Åå, så fiin! Kjempesøt med de fargene, og veldig lur "kombinasjon" som du kan bruke til å variere med! ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, veldig fornøyd for at jeg lagde to ulike sider ;)

      Slett