søndag 9. mars 2014

Vårlige fornyelser

Like over nyttår var jeg en tur på Stoff og stil. Det var en del salg, så noen stoffer ble med hjem fordi de var pene, men uten at jeg hadde noen plan for dem. 

Planene har blitt til etterhvert, og jeg har fornyet gjestesenga med litt vårlige puter. Fargene passet veldig godt til de hvite møblene og fargen "sjøsand" på veggen.

Jeg har laget to puter i et pudderrosa møbelstoff:


Den mintgrønne puta i bakgrunnen har jeg sydd tidligere av noen gamle gardiner.

Jeg har også sydd to litt mer forseggjorte puter i det samme rosa stoffet i kombinasjon med et mintgrønt stoff med prikker og blomster i matchende rosafarge. I overgangen har jeg pyntet med en blonde.

 
Slik ser brisken ut nå:

Vårlig og fint:)

-Cecilie

2 kommentarer:

  1. Så koselig krok, med nydelige farger! Jeg liker så godt disse pastellfargene, jeg :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk! :) Vårlige, delikate og vakre farger synes jeg også ;)

    SvarSlett