onsdag 12. mars 2014

Babyting.... igjen

Okey, litt mer babyting blir det, men nå har det i alle fall vært et bittelite avbrekk;)

Ei venninne kom med et tips om at det kunne være lurt å sy noen poser til å ha stelleveska f.eks til skift og bleier. Dette syntes jeg hørtes lurt så poser har det blitt.

Jeg har laget to enkle poser med hver sin applikasjon:


I tillegg har jeg laget et stelleunderlag med pose. Stelleunderlaget har jeg laget av et frottehåndkle og stoff fra Jysk. Inni  er det platevatt slik at det blir litt mykt. Underlaget kan jo også brukes som et teppe hvor babyen kan ligge når man er borte. Jeg lagde en matchende pose til å ha det i.

Side med frotté.

Litt festligere side.

Matchende pose. Fuglene synes helt når posen er åpen.



Her blir det orden i stellesakene!

-Cecilie


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar