lørdag 16. mars 2013

20. Kaninknøtt

God lørdag!

I helga er jeg alene hjemme og skal bruke tiden effektivt til retting, men det er rart hvordan restenøstene roper om å bli brukt nettopp på en dag som denne.

 Jeg har hatt en svært liten rest av et tykt rosa garn liggende lenge, uten noen idé om hva den kan brukes til. I går kveld kom det plutselig til meg, en knøttekanin er det sikkert nok til! Så i dag kom en liten påskehare til verden, dog ikke gul, men rosa.
 

Jeg strikket lappen i går og den ble i underkant av 10x10cm .I dag har den blitt gjort om til en søt liten kanin med en nøkkelring på. Oppskriften finner du på bloggen Jo so and sew.


Nå venter jeg på to små resteprosjekter som ligger i vaskemaskinen, jeg legger de ut i løpet av helgen dersom det blir noe ok ut av dem. 

Ha en fortryllende lørdag! 

-Cecilie

2 kommentarer:

  1. Så kjempesøte de var! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk:) Og veldig morsom måte å bruke opp smårester på! :)

      Slett