søndag 6. oktober 2013

Høstferien er slutt...

....og det er jo ikke noe stas å komme tilbake på jobb med et slik blekkete pennal??


Det ligger nå i søpla, mens jeg har vært en tur i Syphia i kveld. Skrivesakene ligger  nå i dette nye og trivelige pennalet!


Det eneste som er beholdt av det gamle pennalet er glidelåsen for jeg hadde ingen ekstra. 
Det nye pennalet ble et fort-og-gæli-prosjekt nå i kveld, så det er enkelt og ingen håndverksmessig fryd, men det duger.  Jeg har ikke hatt for i denne gangen og glidelåsen ble ikke helt pen, men jeg har jo avansert ved å lage det firkantet i stedet for en enkel pose. Stoffet er et helt stykket med ulike striper så det ser ganseke ulikt ut på de to sidene:
 

Det ble romsligere enn jeg hadde tenkt, så her er det både plass til blålapper og limstift.
Nå skal jeg bruke det lille som er igjen av ferien til å strikke videre på mitt lille prosjekt. Ha en god uke (eller høstferie for dere som skal ha det nå!) :)

-Cecilie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar