mandag 30. desember 2013

RomjulsSYssler

Til jul fikk jeg boka "Babylykke" som er en håndarbeidsbok med babyutstyr. Det er stort sett syprosjekter, men også noen strikkeprosjekter i boka. Jeg har latt meg inspirere og i går kveld måtte i gang med noe!

Jeg brukte et badehåndkle jeg hadde liggende og en stoffbit som matchet. Jeg hadde ikke skråbånd så disse har jeg laget selv (og det syns) ;o)

Hovedprosjektet var et badehåndkle med hette. Jeg har applikert på et hjerte på hetta:

Dukken måtte selvfølgelig prøve!

Jeg hadde klippet litt feil når jeg skulle klippe trekanten til hetta, så jeg fikk en liten rest. Denne ble til en siklesmekke. Den mangler bare trykknapp i nakken. På den ene siden er det frotte med et hjerte applikert på, mens på den andre siden er det rutete stoff.



Koselig å styre litt med slik saker. Neste uke skal jeg innom stoff og stil en tur, mon tro om det ikke blir flere syprosjekter i nær framti?!
 
-Cecilie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar